Saturday, December 13, 2008

KONKURSI / THE COMPETITION




Blerta Kambo, eshte nje nga pjesemarreset ne konkursin tone per kartolinen e vitit 2009. Nxitoni te votoni, dhe mos harroni, deri ne dt 15 dhjetor ne mund te presim propzimet tuaja per kartolina. Ne dt 20 dhjetor do te shpallet fituesi i kartolines ne blogun tone. Votimi eshte i hapur.

Blerta Kambo, is one of the partecipants in our competition for the best post - card fot 2009. Please start to vote, and dont forget, we can wait for your proposals until 15 december. At 20 december we are going to anounce the winner in our blog page. Voting is open.

4 comments:

projekt56 said...

fotot jane shume te mira, vetem se jane ne frengisht. une te kam pare te tjera, te mira.
lida

Unknown said...

jane sh te bukura. Do te vecoja ate me je t'aime. Sa per gjuhen, nuk besoj se eshte problem. I love them :)
Migean

Unknown said...

Dhe mua me pelqen shume ajo me je t'aime. edhe pse ne frengjisht, e shkruar mbi fasha me ngjyra te ndryshme mund te lexohet dhe ne shqip jeta ime, dhe aty mund te fillosh te luash...

eni said...

mua me pelqeka fotoja e fundit me shume .tonet jane ato qe me rane me pare ne sy.